Julgodis-dag :)

Idag har jag o Devin varit hos Marie o David. Där fick han smaka stuvade makaroner o köttbullar. Ingen hit, tyckte Devin. Tror dock att han gillade köttbullarna lite iaf ;) O så gjorde Marie julgoidis i stora lass. Hon hade fått de i uppdrag till julafton av Davids mamma. Så först gjorde hon (jag kollade bara på, hoho) Rocky Road bitar. Gottiiiis!! Smält choklad blandat med pistagenötter, dumle o mini marshmallows. Sen gjorde smälte hon choklad o hällde ut som små pengar, o hade på strössel o marshmallows på. Hon gjorde även ett mannligt könsorgan i choklad åt mej. Tack för den Marie! ;p Sist men inte minst smälte hon vit choklad o blandade med minisarna. Såg gott ut :) Smakade aldrig...

När vi kom hem började jag med maten. Makaronipudding stod på schemat idag. O medan maten va i ugnen passade jag på att koka knäck. Gjorde som Leila, hade i lite kakao. Blev skiiitgott! :D Fast de smakar ju inte som knäck, de blev mer som chokladkola, fast i knäckformat. Gött! O så gjorde jag o Tim knäckstrutar. O Tim pysslade ihop ett pepparkakshus oxå. Men när han skulle ha på kristyren small tuben, så man fick inte ut nå smet. Dååååligt! Får fixa ny kristyr imorrn o göra klart.

Well well. Nu ska jag sova, de behövs... Devin somnade för snart en halvtiumme sen. Hurry hurry!!

Go natt mina vänner!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej.. Ja hon på bvc sa också att det kunde vara nattskräck :(

2009-12-20 @ 12:43:17

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0