Julen är ööööver!

Och så va även denna jul över... Eller? Mja. Julfirandet o julmatsätandet tror jag då iaf är över för i år. Julafton va ganska chill, förutom på förmiddagen då all mat skulle lagas, alla skulle duscha o fixa till sej o gäster kom för tidigt. Svärfar kom när jag stod i duschen liksom. MEN MEN! Ingen större skada skedd ;)

Maten blev god, o klappar blev öppnade. Sen fikade vi. (vi=Vi o Tims syskon o far) Jag hade gjort en vitchoklad cheesecake med mörk chokladkross i. Heeeelt okej! :D

Sen drog vi till farmor o farfar o firade jul med dom. Trevligt. Som vanligt. Fast mindre folk, vilket uppskattades av alla tror jag :) Tomten hade humor. De gillades. Hans lykta luktade renpiss sa han. Myees! Mysigt!

Tror att Devin gillade sin första jul. Våran lilla skatt. Våran älskade minifarbror <3

Lägger upp några bilder från dagen innan julafton (då de va syskonträff här hemma + julklappsleken) o från självaste julafton. Enjoy! O hoppas alla haft en riktigt bra jul!


Mickis, Mats, Devin o lite Frida.


Pakethögen för leken :)


Mats skrattade så han grät när han provade appen "Fart for Free" på Tims mobil XD


Tomtarna Devin o Micaela ^_^


Devin fick en Bobby Car. Lyckan va stor! ;)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0