Jaha ja...

Mysigt de va igår hörru....

Idag är ju en ny dag. Fylld med skratt, o lite gråt. De går varken framåt eller bakåt. Eller ja... Kanske bakåt då, inte vet jag. Orkar inte ens tänka. Men fikat har jag gjort iaf. O gått o gått o gått. Tror jag gått närmare en mil idag. Good for me... Först gick jag o Maria runt i stan i 45 minuter o försökte få Dev o somna, sen gick jag till Marie o David. O nu på kvällskvisten har jag gått ett varv runt byn med barnvagnen, o sen joggat/gått ett varv till. Mmmm... Man tänker så bra när man är på gång. Försöker vara på gång så mycke som möjligt just nu. Tänka behövs...

Nu ska jag nog sussa lite, o hoppas på en bättre dag imorrn. Mmmyeah!

Hej o hå!

Idag va de "M" som gällde.
"De verkar så enkelt, vännen
Ändå är de så obeskrivligt svårt

Fem steg bakåt, två steg fram
På lite håll liknar det dans
Och i drömmen håller du i min hand

Det verkar så enkelt vännen
Ändå är det så obegripligt svårt
I en värld byggd av män för männen
Där ingenting har något värde
Utom minnet av allt som var vårt"


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0