Utmattad.

Usch! Jag är helt slut. Överallt. Huvudet o kroppen. O psyket. Slut.

Barnen har varit skittrötta idag. Devin sov knappt på dagis, o ville inte sova middag hemma heller. Dom senaste timmarna har han varit övertrött o allmänt trotsig. Levis har heller inte velat sova någon middag tyvärr. Men då kanske han sover inatt? Håller tummen... Han sover nu iaf. Ska snart lägga Devin. Just nu går han runt här i v-rummet o dammsuger. Knasboll...

Ikväll ska jag göra något jag skjutit upp i fleeeera år. Okej, två år... Men iaf. Något så enkelt, snabbt, o KUL. Men ändå har jag inte fått tummen ur arslet o gjort de. Jag pratar om att framkalla bilder alltså. Pinsamt! Jag/vi har alltså inte framkallat en enda bild sen Devin föddes. Helt sjukt dåligt! Men nu ska de bli av. Tror de kommer bli flera hundra bilder ;)

Hur ser eran kväll ut? :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Oja, det där med bilder är jag urkass på med.

Men har börjat nu lite smått, framkalla och stoppa in i ramar OCH hängt upp på väggen!

Lär vara massvis med poäng på detta ;-)



Ang svartvinbärssaften, så tycker jag det är en bra ide.

Jag skulle gärna hälsa på, om det inte vore för avsknaden av körkort, och att ni bor rakt ut i skogen :-(

2011-03-08 @ 20:34:58

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0