Ut i snön...

Ikväll har Tobbe varit här o fikat lite. Tänk vad facebook kan göra ;) Klart han skulle ha sej en cupcake...

Efter att han åkt tog jag på mej träningskläderna o trotsade värdet o gick ut. Fii fan säger jag bara. Visst va de skönt o komma ut o röra på sej, men snö?! Nej tack!! Jag fick gå o kisa med ögonen hela tiden, samt kolla ner i backen. När jag joggade såg jag inte ett skit (o tappade brallorna. Opps!) Men men. Man lär sej. Ska aldrig mer ut i snöstorm ;) Haha! De vart iaf nästan 4 km idag. De är alltid något...

Nu ska jag joina min sambo i sängen, innan han hinner somna. God natt!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

"Klart han skulle ha sej en cupcake..." JAPP! :)

Helt klart en störd cupcake, men god! Jag och Mikaela konstaterade att vi får komma och hälsa på nån kväll framöver... Vi klurar ut nåt lämpligt tillfälle!



4 km i snöstormen? Ambitiöst, jag hade det nog bättre inne i värmen jagandes en innebandyboll...

2011-03-31 @ 22:36:38

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0