Startskott.

Har precis kommit hem efter en powerwalk/joggingtur. Skönt o ut o röra på sej lite :) Rundan va på 5 km, o tog runt 30 minuter. Jag joggade i högt tempo i ca 1 km. Känns bra! Äntligen igång! Tyvärr va de ganska mörkt ute, så jag såg knappt vart jag gick, haha. O ca 2 km av vägen va täckt av is. Halkade en gång, men de gick bra iaf. Hoppas det smälter bort snart...

Nu måste jag ju köpa mej ett par skor!! ;)

Tyvärr dog min mobil på slutspurten, så jag fick aldrig se distans/kaloriförbränning/hastighet. Segt!!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Bra jobbat!!! Hejja hejja!!

2011-03-30 @ 08:54:57
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0