Löparskor...

Jag ska ju som sagt börja försöka jogga/springa är de tänkt... Men man kan ju inte springa runt o converse heller. Då får man sjukt ont i fötterna. (talar av egen erfarenhet) Jag måste alltså hitta ett par bra skor att springa i. O helst ska dom inte kosta skjortan heller. Har hittat ett par fina o relativt billiga skor jag gillar, men vet inte alls om de är något att ha. Någon som vet? Eller någon som har några andra tips på bra skor?

Dessa är de iaf jag har spanat in, Puma Axis:

Någon som vet om dom är bra?

Kommentarer
Postat av: Lillevi

Jag hade ett par puma förut, de var grymt sköna och jag använde dem tills de inte höll ihop längre =) Då köpte jag ett par nya och använde det tills de oxå föll sönder. Nu jobbade jag dock i det senare paret, men hur som helst, det första paret hade jag och joggade i, super sköna och jag hade aldrig ont i varken fötter eller nått annat, fick heller inte benhinneinflamation i smalbenen som jag brukar kunna få av skor. Dock kommer jag inte ihåg vad modellen av puma skorna hette....



Men pumpa i sig rekommendera jag verkligen!

2011-03-29 @ 09:23:09
URL: http://livhe.blogg.se/
Postat av: eriika

har tyvärr ingen aning.. träning för mej är = situpsen man gör när man ska ta sej upp från soffan och powerwalken man tar till/från toan för att tömma systemet och träna magmusklerna :)

2011-03-29 @ 09:34:00
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: Anonym

De MÅSTE vara bra, de är ju LILA!!!!



Svärfar

2011-03-29 @ 14:31:16

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0