Lång natt...

Hej o hå! Inatt har inte varit någon kul natt. Levis hosta har blivit värre igen. Kl 3 vart han tyst o kunde somna. Känner mej lagomt mör i huvet idag... Tur att de finns kaffe ;) Har ringt VC idag, som ska ringa upp om någon timme (Zzzz) Hoppas att dom kan skriva ut lite hostmedicin. De finns tydligen inte receptfritt för så små barn. Mongo!!

Jag är fortfarande lika förvirrad idag. Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. Tragiskt är det. Riktigt tragiskt!

Du finns i mina tankar!

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Jack har hostat sen December. Jag blir galeeeeeen.

2011-03-14 @ 11:57:47
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0