Jippie!!

Idag är jag glad. För två saker faktiskt... Jag upptäckte precis, genom att bli biten i handen, att Levis första tand äntligen har kommit! :) Skitkul! Den sitter längst ner, fram. Detta ska firas, fram med tårta o serpentiner!! Känns skönt o ha fått en förklaring på varför han varit satan själv de senaste nätterna oxå...

Idag när vi gick hem från dagis kollade jag posten, o hade till min förvåning fått hem bilderna som jag framkallade i förrgår kväll. Helt awesome!! Jag o Devin har redan kollat igenom alla. We like!! Nu har han lärt sej att säga Mickis (uttalas Kickis, haha) o alla bebisbilder heter tydligen Levis (även om de är Devin på bilderna). Farfar är oxå någon som han pekat på o pratar om bland bilderna...

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen ska jag baka en tårta ;)

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Åh grattis Levis till första tanden!

2011-03-10 @ 15:04:31
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: M(K)ickis

Näääääeeee!!!??? Shit, vart helt tårögd. Är så jäkla blödig när de kommer till era ungar =0p Måste verkligen fixa så jag kan vara med på kalaset!

2011-03-10 @ 16:47:11

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0