Jag blir så sur!

Devin har ju typ motorik som en... ja, 2 åring. Med andra ord har han inte så stor koll på sina armar, o spiller ofta ut mjölk o dylikt. Idag är inget undantag. När vi åt mellis hällde han ut lite blåbärssoppa i plastförpackningen till vindruvorna. Som de är hål i i botten. Suck! Bara att torka...

När jag sköjer ur trasan säger han plötsligt: OJ! O kollar ner mot golvet. Han har spillt ut resten av soppan. Jag morrade lite tröttsamt: Åhh, jag blir så sur!! O genast fick jag svaret: Så suuuur!? (med världens gladaste stämma) av Devin. Man kan ju inte låta bli att skratta. Även om jag börjar bli grymt less på att få torka upp efter honom hela dagarna.


Oj!!!


Köksgardinerna fick sej lite fina lila prickar.

Kanske borde börja använda pipmugg igen?

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Ooops! Hihi!



TACK! :)



Ja dom såg för häftiga ut. Klart jag lär in och kika på dom om du gör såna! :)

2011-03-29 @ 12:07:56
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Hihihi busungar :D

2011-03-29 @ 12:09:49
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Linnea

Nu vet jag varför jag aldrig haft blåbärssoppa hemma! haha

2011-03-29 @ 14:57:15
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Det är ju minst kalorier i pulvret . 110 / måltid.



Köp inte ananas smaken vad du än gör bara....bläääk

2011-03-29 @ 15:09:23
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0