Härliga dag!

Gooo morron! Solen skiner, kaffet är varmt, o barnen är tysta o snälla. Allt bra!

Fick sovmorgon idag av min rara sambo. Underbart!! :D Vi satt uppe ganska länge igår kväll när han kom hem från jobbet o kollade på bilder o satte in lite bilder i en ram som jag köpte för några veckor sen. Blev jättebra :) Jättemysigt att Tim oxå ville vara med o pyssla lite. Johan brukar skämta om att de är jag som är mannen i vårat förhållande. Kanske stämmer? De är jag som skottar o renoverar o sånt. Tim bakar, tar skott från blommor o pysslar. Helt klart omanligt ;)

Idag ska jag fortsätta med tårtan jag gjorde igår. Jag hoppas verkligen att jag får mitt paket med tårtgrejs idag, då kommer tårtan bli super! Fast den kommer nog bli bra utan mina nya skaer oxå... Men de vore kul att kunna göra något nytt...

Fy tusan vad skönt de är med helg! ♥


Morgonfrillan är på! ;)

Kommentarer
Postat av: Cillis

Snygging!

2011-03-13 @ 10:36:11
URL: http://vivacecilianorberg.blogspot.com

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0