Daaaaaaaaaaa?

Hejsan!
Idag har jag dragit mej för att blogga. Vet inte varför?! Hmm...
Jag skulle lägga upp bilder på tårtorna jag gjorde i helgen i morse, men allt bara fuckade, så de blidde inget av med de. Bättre lycka nästa gång.

Är mätt. Föööör mätt! Käkade kött (blev kvar från igår) o sallad. Sååå gott! Varför åt man potatis, pasta o ris förut? I don't get it! De tillför ju inget direkt, förutom onödiga kalorier. Smakar nada...

Imorrn va de tänkt att jag skulle till min samtalsterapeft för första gången, men icke. Fick samtal om att hon är sjuk. Morr! När sökte jag hjälp?! Mitten på januari tror jag... 1½ månad sen. Bra jobbat sjukvården. Vissa människor hade redan tagit livet av sej på den tiden... Stört!

Näe. Om man kanske skulle ta o möblera om lite här hemma? Trött på allt som är nu. Lägger upp bilder ikväll isf :)

Puss på er!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0