Howdy partners!

Varit vaken sen kl 5, idag igen... Men de är bara att bita ihop. Någon gång kommer jag väl att få sova? Förr eller senare. Va nyss o lämnade Devin på dagis. Skönt med en ofrivillig morgonpromenad varje morgon. Man piggnar till lite. Men jösses vad slaskigt o halt de va då! Höll på att trilla en gång, men som tur är har jag ju barnvagnen som stöd ;) Hade inte velat drutta ner med arslet i de slasket. Brr!

Levis sover middag. Funderar på att lägga mej jag oxå. Men han brukar oftast vakna strax efter att jag lagt mej. O går jag inte o lägger mej kan han sova i flera timmar. Skumt de där... Igår sov han mellan 7 o halv 11 liksom :O Fast då hade han typ vaknat flera ggr i timmen o skrikit på natten iofs.

Ska jag chansa? Mmm... Vi får se. Ska käka upp mitt äpple först iaf. ;)

Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0