Kallt kaffe o julsnack...

Hallilåja! Sitter här o sippar på en kopp kallt kaffe. Orka värma de liksom?

Har nyss försökt slå in lite julklappar. Vilket gick bra... Tills Devin bestämde sej för att hjälpa till. Hmpf! Får nog fortsätta ikväll. Eller imorrn... Eller så kanske jag skiter i't helt? Låter en massa "saker" ligga under granen istället? De vore fan smidigt ;) Haha! O appropå gran så tror jag inte att jag orkar ha en riktig i år :/ Dom barrar ju så jävligt, plus att Levis skulle garanterat försöka klättra upp i den o riva fanskapet, plus sticka sej... O bli iknuffad i den ett X antal gånger.

De blir alltså en Levis-säker julgran i år. Tror den ska bli rosa!! ;D
(måste ju matcha min fondvägg, right?)

Kommentarer
Postat av: Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Oj kallt kaffe är mindre kul ju. :) Men bättre än inget alls! ;)

2012-01-02 @ 21:46:15
URL: http://finest.se/sojkasframtid

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0