Ursäkta!

Har haft en väldans bloggabstinens dom sensate dagarna, men har inte haft tid att skriva. Förutom igår, då skrev jag, men internet slutade funka lagom tills jag skulle posta inlägget. Skit!

Anyway... Idag ska vi till Sthlm city o leka runt. Eller vad man nu ska säga. O jag ska äntligen få äta på Kungshallen! Soooom jag längtat! Har inte ätit där sen slutet på 08 tror jag. Deras kinamat är to die for!!

Igår eftermiddag va vi på Ikea o dödade lite tid, o kikade ut massa prylar o möbler till Devins rum. Kul o planera o drömma lite :) Fikade gjorde vi oxå. Fick två kaffe o två hjortrincheesecake för 40kr. Skiiitbilligt ju! O gott! Annars köpte jag bara ett sån där DL,MSK,TSK-set för en femma. Ekonomiskt va?

Sen åkte vi till Mickis... humm... date. Som hon kallar de för. Dom dejtar bara. Jag kallar de för pojkvän. Men men. De är väl upp till dom om dom vill vara fjantiga o smyga o sånt. Jag vet iaf hur de egentligen är. Jaja. Han va trevlig iaf. :) Får se om han kommer in till stan idag o leker med oss.

Jag håller på o sammanfattar gårdagen i Uppsala, men de tar lite tid. Postar de snart iaf. Eller ja, idag iaf. Någon gång.

Nu blir de frukost!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0