Time Flies!

Nu har Tim kommit hem. Skööönt! :) Han försöker natta Devin nu, som somnade innan 8 idag, o blev väckt av Charlie 20 minuter senare. Så han har varit pigg nu ikväll, den rackaren!

Idag har jag alltså bakat. Kul att baka, de va ett tag sen tror jag... O jag TROR dom vart i top 3 av mina verk. Skoj att prova något nytt. Hade i några bananer i smeten, o ljus choklad i frostingen. Blev nooooom! Jag kan lägga upp receptet imorrn om någon vill ha de...

Strax efter kl 20 kom Lena, Charlie o Millan (Lenas syster) hit o fikade. Alltid lika roligt :D Charlie kutade runt här i vardagsrummet o lekte med alla Devins nya leksaker. Den där stora keyboarden Devin fick av Tova o Johanna va poppis ;) Alla småbarn verkar gilla den... När dom skulle åka o tog på sej sina ytterkläder vinkade Devin åt dom. Sååå sjukt gulligt! De har han aldrig gjort tidigare. Så kul att följa hans utveckling, allt går ju superfort nu :) De är en helt annan unge om man jämnför honom nu o för en månad sen. ♥

Igår kom han även på att man kan spruta ut saker med munnen när man äter. Den tackar vi för. När han åt gröt tidigare ikväll vart mina kläder vitlakerade...

Busunge!

Kommentarer
Postat av: Mickis

De muffinsformarna har du fått av mig! Yeah! =D



Haha härligt med att han sprutar ut maten igen =p

2010-01-28 @ 05:30:50
Postat av: Jinxan (JinxLinda)

Någon gång får du faktiskt bjuda mig på såna där nomnomgrejjer ;)

2010-01-28 @ 08:29:46
URL: http://jinxan.se/blogg/
Postat av: Jinxan (JinxLinda)

Någon gång får du faktiskt bjuda mig på såna där nomnomgrejjer ;)

2010-01-28 @ 08:33:23
URL: http://jinxan.se/blogg/
Postat av: Milis

Klart jag ska Linda :) Skulle vara kul o hälsa på er någon gång...

2010-01-28 @ 14:48:19
URL: http://maze.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0