Söndagen.

Idag drog vi till pappa o Fia på eftermiddagen en sväng. Bjöd på choklad o bananmuffins. Dom vart väldigt uppskattade ;) Känns alltid så skönt att vara där på något vis... De är ju trots allt mitt "hem", kanske är därför...

Sen åkte vi o handlade, o hälsade på Johan o Lena på vägen hem. Där bjöds det på chokladpudding med grädde till kaffet. Vilket jag inte tycker om, så de va ju "skönt", hehe ;p

Nu på kvällen har vi bara försökt tagit de lugnt. Jag o Devin har kikat lite på film o busat. Tim har setat vid datorn. Skrivit en massa har jag oxå gjort. Får se vad man får för respons (OM man får någon?) på de... Ibland skakar jag när jag tänker på saken...

Imorron blir en lite knepig dag, men jag ska klara de. :) Tim är ju hemma hela eftermiddagen o kvällen iaf. Skönt!

Nu ska vi sussa lite. God natt!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0