Mycke på samma gång...

Idag har jag mycke att berätta, o de kan bli virrigt. Så håll i hatten nu (som jag sa sekunderna innan jag träffade Tims mamma första gången XD)

*Igår fick Tim känna första sparken :D På första försöket liksom. Awesome! Vecka 18+3.
*Jag har gått o blivit kär i en HD:ares* (*en människa som gillar dreads o annat man kan ha i håret, som sitter på ett forum här på internet som kallas HD) nya hår. De är så jag bara vill åka hem till henne o kidnappa håret. SÅ fint är de. Långa fina, smala röda dreads. Äkta alltså. Fast ändå fake. Mmmmh! Kanske borde spara ihop pengar till en sån förlängning jag med. De är tyvärr inget jag kan göra på mej själv...
* Har kommit på att de kanske inte alls är så normalt att ha massa massa sammandragningar i vecka 19. :S Inte om man läser på internet. (djävulens påfund) De kan vara illa. Så igår kväll ringde jag sjukvårdsupplysningen o pratade med dom. O dom tyckte att vi skulle avvakta. Om de inte hade blivit bättre idag skulle vi åka upp till gynakuten i Falun. Vi får väl se om SD:arna kommer tillbaks. Hope not. Nu är de lugnt iaf. Men orolig blir man ju...

Så, de va allt för denna skrivstund. Väntar på att Tim ska komma hem från jobbet. Han har med sej mat hem. De är kärlek de! <3 Hej o hå!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0