Mamma?

Fick just en stor klump i magen. Något är på gång... Kände på mej de redan igår kväll.

Min syster messade mej för en stund sen, o frågade om jag kollat min Facebook idag. Nix pix, de hade jag ej, så jag fick order om att göra de. Shit! Va är de då, tänkte jag. Jag hade fått ett mejl i min inkorg. De va från en viss Suzanne. Min biologiska mamma. Mitt hjärtade stannade för några sekunder tror jag...

Hon grattade mej för min son o tyckte de va roligt. O ville att vi skulle lösa alla våra problem. Och att hon aldrig menat att såra mej eller min syster. (bullshit?)
O så skrev hon såhär:
"Jag behöver dig som mitt barn och jag tror också att din son behöver en farmor, du kanske förhoppningsvis behöver en mor som bryr sig om dig."
Whaaat? Vad ska hon med mej till som barn? Jag är vuxen nu, o hon fanns inte där för mej när jag va liten, varför skulle jag duga nu? O Devin har redan en farmor, vilken är TIMS mamma. Smart... O de här med en mamma som bryr sej. Mjaaa... De tror jag ju inte att hon kan hjälpa mej med. Jag har människor runt omkring mej som bryr sej om mej. Men tack ändå.

Hon ber även om en andra chans. Men jag har redan gett henne en andra chans, o en tredje, o fjärde, o femte. Varför skulle allt bli annorlunda nu?

Jag har fått ändra lite i mina sekretess inställningar på FB, o ska kolla min Bilddagbok oxå. Jag vill inte att hon ska få tillgång till mitt liv så pass nära som att kunna se allt på FB. Bloggen skiter jag väl egentligen i. Tror inte att hon hittar hit ändå, o gör hon de o läser allt jag skrivit om henne så är de väl så. Jag är inte rädd längre. Jag trodde jag hade sagt klart o tydligt att jag inte ville ha med henne att göra mer, men tydligen så är de något som inte nått ända fram. Tråkigt!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0