Luuuugn o ro!

Devin sover. Han somnade i bra tid idag. Strax efter 20. MEN jag är lite orolig, för när han somnar såhär "tidigt" brukar han oftast vakna efter två timmar o tycka att livet är toppen, o så vill han vara vaken långt in på natten. Hoppas att han sover för natten, annars blir jag lite knäckt... Brukar inte "våga" lägga honom såhär tidigt annars, så de är en chansning. Håll tummen!

Vad har annars hänt idag då? Hmm... När jag vaknade kändes allt piss o jag ville gå o dö. De gick dock över när jag fick lite mat i magen. Tur! Annars har vi bara varit hemma, som vanligt. Jag har städat ur gamla urväxta kläder i Devins garderob, dammsugit, plockat, diskat o sånt där annat hemskt tråkigt. Nå bakande har de inte blivit. Devin har varit grinig o velat soven sen 18, så jag har fått lov o sysselsätta honom varje sekund, hela kvällen... Hans tand har kommit fram idag (WOHOOO!!!) Kanske är därför han varit gnällig oxå..

Ska nog kika runt efter lite nya recept att laga o baka. Imorrn (?) blir de nog choklad/banan cupcakes iaf :)

O så lite skäll: Ni är hemskt dåliga på att kommentera. Jag veeet att massa människor läser.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0