Jag vill, jag vill, jag vill!

Nu fick jag en konstig känsla i kroppen. Jag vill göra saker!! Haha! Devin sover sin eftermiddags-middag, o jag känner mej så pass pigg att jag inte själv sover middag. Inte illa. De händer inte ofta ;) Så nu vill jag göra saker.

Jag vill baka en cheesecake.
Jag vill storstäda här hemma. (vi pratar ta en sopsäck o bara gå o plocka sånt jag inte vill ha kvar/framme)
Jag vill fixa med hår.
Jag vill tapetsera/måla om.
Jag vill sminka mej.
Jag vill laga god mat. (meeen har ett tomt kylskåp tyvärr)
O så vill jag shoppa. (vilket oxå kan bli ganska svårt, med tanke på "tomt" konto)

Så vad gör man?? Drömmer vidare om kreativiteten, o slänger i tvätt i tvättmaskinen.
Baka får jag göra imorrn när vi har handlat. Kanske en blåbärscheesecake? Mmmm! :)




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0