För luuuugnt...

Devin vaknade strax efter 9 igen. Icke roligt! Men som tur va somnade han om igen, efter en timmes bök o gnäll i våran säng. De verkar gå bättre att somna om i våran säng, så jag kan ligga bredvid honom...

Sen dess har jag bara setat o slöat. Vill inte väsnas en massa, för Devin verkar sova väldigt lätt idag :/ Har ätit lite chips som jag köpte på Ikea förra veckan. Så nu har jag ätit chips så de räcker på någon vecka. Puhh!! Skönt att kunna stryka de från "måste svulla listan". Imorrn ska jag nog göra pannkakor, så då kan jag stryka de med. OCH cupcakes! NÖJD!

Tim jobbar över ikväll, så jag sitter alltså o svullar själv. Illa, väldigt illa! Men vad gör man då när man är ensam o tycker synd om sej själv?

Hoppas Tim kommer hem snart... (annars spricker jag)


Go natt!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Var chipsen från IKEA så goda som du hade hört att de skulle vara? =0)

2010-01-26 @ 23:50:16
Postat av: Milis

Njae, de vet jag nog inte om dom va. Men jag gillar ju "lantchips" så de va ju ett plus ;p

2010-01-27 @ 12:16:18

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0