Das Brev.

Yes!!! Ni kan läsa min blogg! Ett poäng till er! Bara sådär. Utan vidare ansrängning...

Idag fick vi alltså hem vårat efterlängtade brev från Uppsala. Viiilken lättnad! I brevet stod det att dom inte hade funnit några komosomavvikelser. Allt var bra. Våran son är frisk! Underbart! Och så fick vi även bekräftat till 100% att de är en liten pojke. (inte för att de egentligen spelade sån stor roll, men mja, ni fattar)

Önskar att jag hade Tim här som kunde fira med mej, men han jobbar till 00 inatt. Jaja, han är ju ledig imorrn iaf... Skönt!

Nu ska jag bara ta de lite lugnt o fundera ut något annat smart att skriva.

Tack alla som stöttat oss o hållt tummarna! <3


Kommentarer
Postat av: Emmilie

Gud va skönt för er :)

Hoppas det går bra nu och grattis :D

2010-01-14 @ 19:25:57
Postat av: Cilla

Åh, nu börjar jag gråta :) Vad glad jag är fö er skull :D

2010-01-14 @ 20:57:56
URL: http://domkallarmigcilla.blogg.se/
Postat av: Mickis

Åh så fin han är! =0)

Grattis igen. Jag har också gråtit en och annan skvätt i glädje =D

2010-01-15 @ 16:22:11
Postat av: Lill

Varför har ni gjort tester eller vad man ska säga?? (om man får fråga?!) Vad kul med en lite kille till.. :) Grattis!!

2010-01-15 @ 21:20:02
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Milis

Tack alla sötisar! :*

Lill: Läs lite längre ner i bloggen. Tror inlägget heter Avvikelser (eller något sånt), de blir så mycke att skriva annars ;)

2010-01-15 @ 21:58:15
URL: http://maze.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0