Borta bra, hemma bästast!

Nu är vi hemma igen!! Sååå skönt! Visst har de varit kul att vara borta, men de är så skönt att komma hem till sitt eget. Sina saker. Sin säng. mmmh, ni vet. O ännu skönare är de när man har fått barn. De är ju lite småbökigt att resa med småbarn har jag kommit fram till... Devin har varit väldigt rastlös i Mickis lilla etta. Vilket jag förstår.

Jaja!

Idag har varit en riiiiktig slappdag. FÖR slappt. Alla har mest sovit (även jag...) Men vad gör man? Sover Devin middag, o Tim o Mickis hänger på, då kan man ju inte banga själv. Sova är ju bra för kroppen. O jag måste ju ta extra bra hand om min kropp just nu.

Ätit har vi oxå gjort idag. Vårrullar, ris, wokgrönsaker o sötsur sås :) Nom! Viiilken fantasi jag har när de gäller mat! (enligt Mickis iaf)

Efter en massa packande o bråk med resesängen (gå o dö!!) åkte vi ifrån Sthlm runt 6 tiden. Skötn att komma iväg i någorlunda tid. Men något Lindex hans inte med idag, som de va tänkt :/ Jag ville ju fynda i Vällingby idag. Jaja. Vi lär väl snart få åka till Uppsala igen, får shoppa då...

Nu ska jag försöka sova (?)

God natt mina vänner!!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0