Middagsbjudning.

Ikväll är de tänkt att ett par vänner ska komma hit på middag. Tacos närmare bestämt. För eftersom de va Tim som bjöd in dom, så får han bestämma/laga maten. Usch vad elak jag låter! Haha! Men vad tusan! Han kunde ju iaf ha frågat mej... Om jag kanske hade superspeciella planer för just ikväll, och om jag ens orkade med o laga mat för 6 pers. Men men. Tacos it is. Fast jag ska äta kycklingtacos, de gillar jag bäst :)

Vad har jag annars gjort idag? Hmm... Sovit faktiskt. Samt ätit gröt. Nom nom!

Jag känner att jag börjar komma till ro med mina tankar. Bestämt mej. Kanske. Inte.
O de är ju bra... Hmm. ;)

O... Just de.... Kan man bjuda på middag iklädd Onepiece? Är grymt sugen på de nämligen.

Kommentarer
Postat av: Mia

Klart du kan ha den på dig!! De e ju inte kungen som kommer och det är ju din kvällsdress;-)

Kan du jobba i den så kan du äta mat i den hemma med de du känner ;-) hihi

2011-11-15 @ 15:59:08

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0