Lördagnatts svammel...

Happ... Ensam hemma. Sinnet lika som föregående kväll. Något är på tok. Mycket på tok... Vad gör man?

Lyssnar på musik o myser under min filt. That's it typ. Funderar över livets alla prövningar. Varför ska allt vara tvunget till att bli så svårt, jobbigt o komplicerat? Någon som vet? För jag vet inte...

Får ont i magen... Blir nästan lite rädd för mej själv... Vad fan gör jag? Varför?

"It's too hard to hold hands when your hand's a fist"

- Vem?

Näe. Skärpning Emilia! Dags att ta tag i skiten istället föt att fly från problemen...
Vi tar de imorrn... Eller kanske på måndag... Eller varför inte efter jul? Nästa år funkar oxå.

Nu pirrar de oxå. Jävla bergodalbana!

Bäst jag lägger mej innan hjärnan kortsluts.

G'nite!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0