Idag är inget undantag.

Idag är inget undantag... Jag känner mej fortfarande lika vilsen o förvirrad. Fy bubblan! (i brist på bättre ord...)

Han kom hem inatt iaf. En poäng... Alltid något. Sen att de va 3.40 är en annan sak. Men... Han kom hem.

Jag vill oxå ut. Mycke o gärna. Känner att jag skulle behöva ha mej en drink eller fyra. Så hjärnan slappnar av lite. Den går på högvarv.

Fördelar, nackdelar. Jag älskar att skriva listor. Jag vet att jag skrivit de förut i bloggen. Men de är ju så sant! Man kan göra listor om precis vad som helst. Just idag funderar jag på att göra en lista. Men jag vågar inte... Eller gör jag de? Kanske borde ringa en vän...

Nu är de dags för kaffe o en chokladbit i min ensamhet!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Fina, fina Milis. Skriv av dig och gör hur många listor du vill, bara det får tankarna att stanna till lite! När jag kommer upp så kan jag ställa upp på både drinkar och umgänge. <3

2011-11-14 @ 18:43:06
URL: http://msomimicaela.blogg.se/
Postat av: Mia

What? Kom iallafall hem, har han inte kommit hem oxå?? Hoppas han gick upp med barnen för de!! Grr...

Stor kram till dig!!!

2011-11-14 @ 21:38:35

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0