Go kväll världen!

Sitter ensam vid min dator. (okej liten lögn, Tims dator) Levis har precis somnat. Han har 40 graders feber stackarn. Men jag tror de hör ihop med hans spruta som han fick förra veckan. Våran BVC sköterska sa att de kunde komma feber en vecka efter, ist för dagen efter som de brukar vara... Segt sa räven när han bet i en kola.

Äntligen är jag ledig förresten! Hela 79,5 timmar (jo, jag har ränkat) vart de på jobbet förra veckan. Men de är inte ens rekord :p Haha! Tror rekordet för mej är 96 timmar på en o samma vecka.

Annars då? Livet är tung, huvet är tungt. Typ... Men jag ser en ljusning... O de är väl bra antar jag... Men jag kan ju inte låta bli o undra?! Är de pillerna som talar eller är de jag? Läskigt som fan är de.

Näe. Nu ska den andra terroristen i säng. Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack =) Jag hoppas innerligt att jag får in pengarna om drygt en vecka som de lovat i ett mail nu. Så får väl se! Men jag avråder verkligen alla att beställa därifrån !

2011-11-28 @ 23:06:02
URL: http://frokenlynnigochtvar.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0