Slut på energi.

Näe, vet ni vad... De tär nå jävulskt på krafterna att ordna 3st kalas på raken, med två små barn som hänger i ens kläder hela dagarna, själv. Jag är helt slut, i både kropp o själ. Tror iofs att barnen oxå är väldigt trötta. Devin la sej ganska frivilligt, medan Levis verkar ha lite svårare o somna. Men han har ju varit med om mycke idag, så han kanske har mycke att fundera på...

Farmor o farfar har varit här o firat idag. Kul kul! Dom busade rejält med barnen. Devin hoppade till o från farfars famn i säker en halvtimme, haha. Stackarn måste varit slut efteråt ;)


Devin i full fart med sitt hoppande.


Farfar, farmor o Devin :)

När dom skulle åka hem kom Lena o Charile oxå. Devin vart så glad att han sprang ut i hallen o kramade Charlie o bara skrek "Chaaaaaliiii" Han har saknat honom! Efter en stund kom Johan o fikade oxå :)


När Lena kom va de bara hon som gällde för Levis ;)
(som han även fick en trumma av, grr!!)

Mycke folk vart de. O jag som trodde att vi skulle bli själva idag medan Tim jobbade. Kul med så mycke besök, men krävande...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh.. instrument!



Tankarna flödar iväg på vad jag ska köpa till Levis.

2011-05-19 @ 22:05:18
Postat av: Josefine

Duktiga du, att du orkar :) jag är sjukt imponerad!!

2011-05-20 @ 07:35:54
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0