Lite fattigare...

Men hallå! Snacka om att de fanns mycke jag ville ha på Ikea idag då... Konstigt de där. Ibland när jag är där hittar jag ingenting. Men idag ville jag ha allt. Vill renovera sovrummet igen, o köpa en massa nya fina möbler.

Men idag va de Devin som fick mest nytt. Säng, madrass, lampa, krokar, påslakanset o gardintyg. O en ny murgröna. Jag råkade ju döda hans gamla, haha!

Nya krokarna / Nya lampan


Nya murgrönan :)

Det vart även tyg till nya gardiner i vardagsrummet. Ska bli skönt att kunna byta!

Jag har alltså haft en finfin dag i gott sällskap. Min syster Line följde oxå med o shoppade lite. :)

Kommentarer
Postat av: Jannica

Ser gör bra ut ju :D Du verkar ha haft en toppendag :):)

2011-05-30 @ 22:10:32
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0