Less!

Varning för sjukt gnälligt inlägg!
Jag är så vansinnigt less på att sitta ensam. Kväll efter kväll. Otroligt tråkigt! Kommer inte ens ihåg sist jag fick sällskap en kväll. Eller jo... I lördags tror jag... Innan de va de nog en vecka längre tillbaks. Jag spyr på det! Jag sitter fast. Barnen sover ju. Jag kan inte bara gå ut o göra vadsomhelst. Typ motionera. Som jag faktiskt helst vill göra på kvällarna. Eller varför inte umgås med min sambo? De vore ju inte helt fel de heller...

Jag har så mycke inom mej som vill ut! Det gör ont i bröstet. Kommer jag explodera?

Den som lever får se...

Det spelar inte längre någon roll, jag orkar inte slåss
Det är bortom min kontroll

Du lämnade mej ensam, o självklart blev jag rädd
Min sista gnista hopp, var att synas, att bli sedd

O jag glömmer bort att andas, för sex, musik o våld
Var det vackraste som hänt mej, sen själen min blev såld

Att synas utan att verka, ser enkelt ut på håll
Men jag lever på impuls nu, via fjärrkonrtoll

Men jag sa alltid nej...

Men ingen, ingen, ingen, ingen hör…

Kommentarer
Postat av: Jannica

Åh hjärtat då, jobbar din sambo natt? Eller vart är han? KRAM

2011-05-24 @ 21:42:48
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sen när jag skaffat mig körkort osv.. Dvs om 40år.

Då kommer jag bli din lilla sommarplåga!



Varesej du vill eller ej.

2011-05-24 @ 21:58:57
URL: http://heartbreakern.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback