Inskolning för Lee!

Idag när jag hämtade Devin på dagis sa hans ena fröken att vi skulle få skola in Levis på dagis, om två veckor! De är ju väldigt snart! Jätteglad blev jag! Det betyder att jag kommer kunna jobba i juni oxå, även om jag inte går på mitt schema förrän i mitten av juli. Mycket bra! :)

Usch vad stor han blivit! Jag har ingen bebis längre!! Buhuu! Snart har jag två stora killar som går på dagis... Inte illa! Kommer nog få lite ångest när de är dags.

Men jag är jätteglad för hans skull. Tror/hoppas att han kommer trivas lika bra där som Devin gör!


Våran (snart) stora kille!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Åh, sötnosen det :) Tror det kommer gå galant :)

2011-05-24 @ 23:16:10
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0