Ikea-dags!

Idag, äntligen, ska jag få gå på Ikea! Pappa o Fia "köpte" en säng till Devin när han fyllde år, som vi skulle åka o välja ut på Ikea. O jämt när vi planerat att åka har något kommit ivägen. Men nuså! Nu blir det av. Jag sitter o väntar på Fia nu. Får se om min minsta lillasyster följer med oxå... :)

Tror jag vet vilken säng Devin ska få.

Denna! Kritter heter den. Tycker den är söt med fåren på gaveln :) O förhoppningsvis hittar jag något roligt till mej själv oxå...

Skriver mer ikväll när jag kommer hem.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Vad snyggt du har fått det här inne :D

2011-05-30 @ 11:09:17
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0