Fullt upp...

Usch vad den här helgen har gått fort. Snart är de ny vecka, igen!! Hela den här veckan har bara rusat iväg tycker jag. Jobbigt när de blir så... O värre lär de väl bli nästa vecka, tror jag har något i kalendern varje dag då...

Måndag: Tårtjobb
Tisdag: Jobba
Onsdag: Jobba
Torsdag: Syster fyller år
Fredag: Tårtjobb?
Lördag: Kalas
Söndag: Ikea

Hur ska jag överleva denna vecka? O måndag nästa vecka ska vi med Levis till Uppsala för återbesök. It never ends! Känner mej helt sönderstressad... När ska man ha tid att äta, träna, skita o sova då?

MEN! Nu ska vi tänka positivt här! De är ju skitkul att folk vill ha mina tårtor, o att jag fått ett jobb. Pengar tjänas. O pengar behövs. Så är de ju bara...

Borde kanske lära mej att meditera?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hööörrrruu..

Fitta har glömt att berätta, du behöver inte göra någon tårta till mig på Fredag, ska gå kvar ett tag till, vet inte hur länge dock :P

Så tårtan skjuter vi på ett litet tag :D



Dvs du får ta det liiite lugnare iallafall

2011-05-01 @ 17:05:03

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0