Deliver Us...

För 2 (?) veckor sen när vi va på väg hem från Uppsala hörde jag In Flames nya låt, Deliver Us, för första gången. Tänkte: Nääääe! De låter ju inte ens som In Flames. Inte ens som Anders (sångaren).

MEN... Efter att ha hört den en gång till blev jag kär! Nu kan jag verkligen inte få nog av den. Önskar att jag kunde lyssna på den i min skruttbil, har grymt ljud i den. Men icke... Högsta volym ska de vara oxå! Mmmm! Kanske funkar bra att springa till?

Längtar sjukt mycke tills albumet kommer oxå. Sonuds of a Playground Fading. Kommer bli de bästaste! Längtar nästan ännu mer tills jag får chansen att se dom live igen. Trots att jag redan sett dom 3 gånger ;)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0