Visa någon att du bryr dej - Rosa

Hellou! Idag visar interflora reklam på massa bloggar (alla?). Klickade mej in dit såklart... De kan ju vara kul att skicka en blomma till någon tänkte jag. Men ojoj, så dyrt de va. Grundavgiften va på hela 99kr. Liiite väl dyrt för min lilla plånbok tyvärr. Men en fin tanke.

Hittade på något som heter Rosa. Man köper en röd ros till någon, som sen får ett SMS om de, och en personlig hälsning. O sen får dom hämta ut rosen själv på närmaste ställe. Fiffigt! De kostade bara 50kr. Helt okej tycker jag. Ett billigt sätt att visa att man bryr sej om någon. Så jag köpte en sån till en viss person ♥ O ska definitivt köpa till fler någon dag, när jag har mer pengar ;) Så enkelt, men ändå en stor gest. Tycker jag...


Rosa på FFS!! ;D

Kommentarer
Postat av: itsallabouttakingcontrol - 5 6 k i l o

Re: Tack så hjärtligt! :-)


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0