Veckans tårtor!

Seg som jag är så har jag inte lagt upp några bilder på den senaste veckans tårtkreationer. Så here they come:



Tårtan jag gjorde till min lillasyster. Kan vara en smula överdekorerad, men jag gillar den ändå på något vis. Allt är handgjort o målat av mej. Det är ljusa bottnar fyllda med mangomousse o vit chokladmousse. Spacklad med vaniljsmörkräm, täckt med sugarpaste. Dekorationerna är i flowerpaste.


En Nalle Puh tårta till en kompis son, Samuel, som fyllde 2 år förra helgen.
Chokladbottnar fyllda med hallonmousse o vit chokladmousse.


En Leksands If tårta till en hockeykille, Alfred, på 12 år.
Ljusa bottnar fyllda med vaniljmousse o hallonmousse.


Hello Kitty tårta till Devins blivande fru, Tova :)
Samma innehåll som tårtan ovan.

Myyycke tårtor blir de ;) Skitkul!

Kommentarer
Postat av: :D

fan vad duktig du är! :O

2011-03-14 @ 16:07:43

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0