Vaken...

Hellou alla! Gissa vem som fick magsjuka igår? Japp. Jag. Inte okej. Mår fortfarande illa, men har inte spytt något idag iaf. De är jag o Levis som är vakna just nu. Råkade somna med honom igår kväll, haha. Så kl 20 somnade jag, o kl 6 ville Levis gå upp. Helt okej, även om han har strulat ganska mycke inatt...

Jag vill bli frisk! Jag vill dricka en massa kaffe, gå promenader i det härliga vädret o bara njuta av livet.

Just nu ser hela huset ut som misär. Jag har absolut inte haft någon ork att städa o piffa. Tydligen inte Tim heller? (morr) Får nog ringa hit Inga. Hon kanska kan hjälpa oss. Hatar att bo i en röra. Ordning o reda ska de vara...

Nu ska jag kurera mej. Hoppas ni andra mår bra iaf! :)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0