Sovit som ett litet barn!?

God morgon på er! Som bloggare så bloggar man ju ofta i huvudet. Kommer på vad man ska skriva o så. Funderar. O nyss tyckte jag att de lät bra att jag skulle skriva att jag sovit som ett litet barn. Men hallå?! Stop stop stop! Barn sover absolut inte bra! Iaf inte mina! Så egentligen förstår jag inte hur de talesättet kom till faktiskt. Små barn brukar väl inte sova bra? Eller är de bara mina?

Jag har iaf sovit ganska gott inatt, så kan man väl uttrycka de hela. :) Levis har med andra ord sovit ganska bra han med. Fast kl 6 tyckte han att de va dags att gå upp. Bläää!

Jaja. Nu ska jag inta dagens första kopp kaffe. Sen ska jag dela med mej av min senaste vägning ;)

Spännande va? Hoho!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0