Shopping?

Har letar i några dagar nu efter en fin vårjacka. Alla jag har är för stora... Har 36 på jackor nu, o de flesta jackor jag har hemma är i storlek L eller 44/42. Ser inte klokt ut ju! Jag ser ut som en vandrande säck potatis. Snubblade över en finfin jacka på Lindex (av alla ställen?!) som dessutom va på rea, 50%. Me like!


Jackan :) 199kr. Som hittat ju!

Fler potenitella köp:

Cardigan med stickade detaljer på axlarna.
Förr 399kr, nu 149kr :)



Fin skjorta/topp, 149kr.


Gulligt linne. 199kr.


Tjusigt linne, 199kr.

Syns de att jag gillar svart o rosa? ;)
Allt finns alltså på Lindex för den som är intresserad...

Nu ska dom bara få godkänt av Tim oxå, sen klickar jag nog hem allt, hehe!

Kommentarer
Postat av: eriika

åh snyggt snyggt! dom 2 översta va bäääst!:) undra om de priset gäller i butik också? måste nog lura ner min karl på byn idag .. i want the köft!:)

2011-03-25 @ 07:55:57
URL: http://headtrips.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0