Produktiv...

Halloj! Nu har jag setat o gjort dekorationer till tårtan i 1,5 timme. Jag är ganska nöjd måste jag erkänna. Barnen har sovit middag under tiden. Tänk så mycke man får gjort när man inte har en 2åring som står o hänger i benen o ska "hjälpa till" ;)

Snart ska vi nog åka en sväng. Ska leta på en present till min syster som fyller år imorrn... Tror jag vet vad jag ska köpa. Får hoppas jag hittar något bra!


Testade nya verktyget + nya färgen. I like! I like it ALOT!


Den här satt jag o Tim o pysslade med igår kväll förresten :)
Den fick sitta i hallen. De är ganska tomt där sen renoveringen.

Kommentarer
Postat av: Jannica

är verkligen helt grym, sjukt bra på tårtor ju :D Vad roligt du kan sådant och gillar det, super kul:D



Fint kort på eran familj med :):)

2011-03-11 @ 16:14:37
URL: http://jannicaaenneby.blogg.seDu
Postat av: eriika

åh va fint! fick en likadan ram av min mamma förra helgen, har inte knåpat ihop de än.. måste framkalla lite bilder först :)



och du jag stjäl den där listan av dej ;)

2011-03-11 @ 17:16:40
URL: http://headtrips.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0