Mätt in the mag.

Idag har vi pannkaksdag här hemma. Som vanligt fick Devin sina mjölkfria, vanliga, pannkakor. Devin tyckte tydligen att dom va så goda att han ville ha samma smak på sin snutte. Han doppade nämligen ner den i pannkakssmeten. Mmm! Jag, Tim o Martin åt amerikanska. Gjorde några "vanliga" o några med blåbär i. Dom med blåbär vart sjukt goda! :) En ny favorit!

Annars då? Hmm... Tim o Martin har "möblerat" om  på hela övervåningen. Jag ser knappt min säng just nu. Den kanske ligger under den storta högen med bröte, som nu ligger så fint på vårat sovrumsgolv. Har inte forskat så mycke i de. Lustigt nog har karlarna stuckit, o nu alltså lämnat mej kvar i denna röra. Undrar hur dom tänkte nu?

Vågar inte ens visa bilder på de. SÅ rörigt är de!

Hoppas att Tim o Martin har ringt efter en städfirma, som har sån där jour för riktigt akuta fall. Annars blir jag tokig!

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Jack brukar doppa sin snutte i toaletten...

2011-03-13 @ 14:36:46
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0