MÅNADENS vägning!

Igår vägde jag mej, samt mätte mej. Jag skrev ju sist att jag skulle blogga om min vikt efter en månad. Så here it comes! Jag ska vara med i Emmys viktutmaning, som är något i stil med att tappa lite gravidkilon. -4 kilo till sista april. Låter inte helt omöjligt, men samtidigt en bra utmaning. Då BORDE jag väl ha blivit nöjd med kroppen? Hoppas på de iaf! O hur ska jag då gå ner dessa 4 kilo? Jo! Jag ska börja äta (ofta o nyttigt) jogga/powerwalka o bara försöka må bra. That's the plan. Får se om de funkar... Nu har jag iaf beställt mej ett par löparksor. Dom jag hade tittat ut va såklart slut (jävlabajsEllos) Men skor som skor. Allt är bättre än att springa i Converse ;)

Månadens siffror, inom perentes sen januari:

Vikt: 62 kg. -2,6 kg denna månad.
Jag har alltså nått mitt mål. Men är tyvärr (såklart) inte nöjd än.

Mått:
Byst: -2 cm (-10 cm)
Överarm: -1 cm (-2,5 cm)
Midja: -2 cm (-11 cm)
Mage: -4 cm (-15 cm)
Höft: -3 cm (-14 cm)


Total viktnedgång sen Maj 2010: Magiska 30 kg!!

Kommentarer
Postat av: Helena

30 kilo sedan maj 2010? Fan vad bra jobbat! Grattis!

2011-03-30 @ 09:53:44
URL: http://hella.webblogg.se/
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Wow 30 pannor!!!

2011-03-30 @ 10:14:02
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Jannica

BRA JOBBAT!!!!! :D

2011-03-30 @ 11:44:35
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0