4 Dagar i 1.

Huj!
Sitter med en kopp java o försöker underhålla Hilding vilding o Torsten med tungan. Går sådär... Fast dom är ganska duktiga på att roa sej själva på mornarna. Skönt! Just nu pysslar dom med DVD:erna. Tror Devin vill kolla på Nicke nyfiken. Nyss kollade vi på Teletubbies (Zzzz).

Idag är en händelserik dag. De finns nämligen 4 olika anledningar att fira dagen.
1. Fettisdagen (tjocka på!!)
2. Internationella kvinnodagen (Vart är min sovmorgon, Tim?)
3. Min gammelfarmor fyller 89 år. Stort grattis Ingrid!!
4. Devins blivade fru, Tova, fyller 4 år idag!

Fira på nu för sjutton!! Själv ska jag göra lite blåbärssemlor har jag tänkt, samt tänka på Tova o Ingrid. Och propsa på att slippa lyfta ett finger idag. Tim får sköta rubbet...


Fan va bra vi är... Vi kvinnor!!


Googlade/lånade blåbärssemlor.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0