Fredag för fan!!

Eftersom alla bloggare använder rubriken "Glad midsommar" eller bara kort o gott "Midsommar", så jag lite mot trenden o anser att det är fredag idag. Vilket inte alls är fel de heller...

Jag har tusen saker att göra idag känns det som. Borde sätta igång nu på stört. Men orka!! Jag är slut som människa. Det är jobbigt att leva livet, haha!

JO.... Kom på att jag glömde skriva en sak häromdan. Dom från Miss Cupcake har hört av sej, o skrev att jag va nära en finalplats, o att allt jag behövde göra är att skriva till dom vad jag använt för Dr. Oetkerprodukt i mitt bidrag. Hoppas dom publicerar finalisterna snart, jag går ju sönder av nyfikenhet!

Vad ska ni göra idag? Vi ska till Tims bror o hans fruga o käka o leka lite :) Tror jag ska leka duktig o ta en massa kort, för en gångs skull, o lägga upp... Japp. Så får de bli!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Sv; vet inte vart de finns, googlade på bilder bara :P

2011-06-24 @ 11:40:37
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0