Bittersweet...

Idag är egentligen en superdag. Den bästa på väldigt länge! Devins mjölkallergi har försvunnit, bara sådär. Poff! Jag är så sjukt glad, o en smula överraskad. Det är bättre än vad jag kunnat hoppas på.

O så går det bra i Miss Cupcake tävlingen oxå. Tror jag ligger på plats 10 eller något. Av 650!!

Men... (tänk att det alltid ska finnas ett men) Imorron ska Devin opereras. Det känns fruktansvärt! Jag vet inte varför. Jag borde ju vara härdad. Levis har ju opererats 3 gånger redan, o fler kommer det bli. Men Devin... Nej, det vill jag inte!! Vi fick reda på detta för knappt 2 veckor sedan, o jag har inte fått chansen att smälta det. Jag kommer inte att följa med till Falun imorrn. Det får Tim göra. Jag stannar hemma med Lee. Dom på sjukhuset vill att en förälder ska vara med i operationssalen när han sövs. Bara tanken på att behöva se det får mej att gråta. Jag har hört när andra har pratat om det, om hur det ser ut som att dom dör. Hemska tanke. Nej, jag vägrar vara med. Jag skulle börja gråta, o kanske svimma...

Måste skärpa till mej. Vara ett stöd för min lilla älskade kille ♥ Han kommer att fixa det här galant!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åhhhååå vad härligt!

Glad jag blir för Devins och eran skull, nu kan du äta mackor med vanligt smör igen ;)



Håller tummarna för Devin imorgon..

2011-06-15 @ 23:07:07
Postat av: Jannica

Varför ska han opereras? Eller varför har båda det? :( En hade väl något med munnen tror jag att jag minns men vet inte vem av dom. Det kommer gå galant. Tänker på dig! Kram

2011-06-16 @ 06:00:23
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0