Vaaaaart är snöskyffeln? Vaaart är besöket?

Hellou! Idag tror jag blir en bra dag. Har iaf överlevt morgonen o förmiddagen, de brukar vara tuffast ;) Idag kommer Fia o mina systrar Cim o Line ut o hälsar på... Frågan är bara när?! :S Cattis kan ev. oxå vara på ingång. I dunno... :p De visar sej. Jag blir glad om någon vill kika ut. :)

En sak som är lite sådär småjobbig med denna dag är dock att jag inte hittar på våran snöskyffel... Den måste ha snöat bort, eller kanske blivit stulen. O de är ju mindre bra, med tanke på att de typ har kommit 2 dm snö... Folk får helt enkelt simma sej fram till dörren. Line får kråla, tror inte att hon kan simma än :p

Nu ska jag baka lite, har ju en massa tårtor att göra till fredagen...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0