Under 70!!!

Nu får de vara nog!! Nu har jag väntat i över en vecka på mina modifast-påsar. Snacka om trist! Jag ville ju starta så snart som möjligt efter den 1:a. Känner att motivationen har sjunkit lite. Men de kanske blir bättre om någon dag. För jag ska klara av de här nu! Första målet är att komma under 70kg. Tror inte att jag vägt så "lite" sen innan jag vart gravid med Devin. Tror jag vägde 66kg då, men inskrivningsvikten hos MVC va 70,6kg. O sen dess har jag inte varit under 70 sträcket :/ Men nuså! Nu ska de bli ändring på de!

Tror jag ska åka in till apoteket imorrn o köpa lite pulver. De KAN ju vara gott. Eller ja, de KAN gå ner, utan kvälvningar. Vissa smaker med Cambridge spydde jag nästan av, dom va så fruktansvärt äckliga!

Ähh! De här fixar jag!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du får börja gymma med mig, dom kan säkert sätta ihop en passande program för dig så det går sakta frammåt.. Så du slipper besvären med kroppen!



Eller börja simma med mig =)



Påsarna smakar ju SKIT!.

Däremot festisarna man köper i affären, dom är helt okej.

2011-01-09 @ 10:55:31
Postat av: sofia

Nej den är väldigt hemskt och jag rekomenderar den inte! Oh tack för dom varma orden!! Massa kramar till dig!

2011-01-09 @ 11:09:56
URL: http://enstorblog.blogspot.com/
Postat av: eriika

ja CB's svampsoppa och grönsaksoppa klarade jag verkligen inte av. HUVVA!



svar; hon fick sina första två tänder samma dag för 3 veckor sen kanske? så jag tror inte det är de men tanken har ju fladdrat förbi :P jag ringde 1177 för jag va orolig att de hade med hjärnskakningen att göra för hon har ätit så sjukt dåligt sen dess.. och jourläkaren ringde upp efter ett tag och sa att vi får antingen komma in nu eller så avvaktar vi några dagar. är det magsjuka kan bajsningen kan sitta i upp till 2 veckor även om hon är "frisk". hon sa att det kan va så mycket från infektion till blablablaa. men vi ska hålla extra koll så fort hon blir lite slö eller kissar dåligt så ska vi in akut, så vi inte riskerar uttorkning. mitt lillhjärta. man bli ju som orolig när läkarna ska skrämma upp en :/ men jag tror nästan på magsjuka.. efter att ha googlat runt i några timmar:)

2011-01-09 @ 11:11:18
URL: http://headtrips.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0