Sovmorgon o renovering.

Go dagens! Idag fick jag sovmorgon. Ända till 9!! Vilken lycka! :D Ni som inte har barn sitter säkert o småfnissar lite o tänker: 9? Då har jag knappt gått o lagt mej. Sover minst till 10 varje dag... Typ...
Men om man är van o få gå upp typ 6, varje morgon, plus några gånger mitt i natten, så är en sovmorgon till 9 guld värd! Någon som håller med??

Idag tror jag kanske att min farmor o farfar kikar ut. Lite tveksam dock. Har inte hört något från dom idag. Men dom kanske sover fortfarande? Nyblivna pensionärer som dom nu är :p

Annars ska jag in till stan o köpa mer tapeter till hallen tror jag. Börjar bli en dyr hall de här, haha!! Först trodde vi att de skulle räcka med 2 rullar, iom att vi har en väldigt liten hall, med bröstpanel. Men hittills har de gått åt 4 rullar, o vi har typ slut på tapet nu, o de fattas 4 våder. Crap! Så de minsta rummet i hela huset har alltså blivit de dyraste, hittills. 229 x 5 = 1145kr, för BARA tapeterna :S O så har vi målat taket, listerna, elementet o panelen oxå. Panelen fick jag lov att måla 5 ggr innan den blev helt vit. Den va asfult mörkgrön innan. Typ militärgrön. *kräka*

Nu fattas de bara nytt golv oxå. Får se när de blir klart. Sen är de "bara" köket kvar. Men då behövs liiite mer pengar först ;)

Dyrt litet projekt...

Kommentarer
Postat av: eriika

men alltid kul med nått nytt och fräscht så det kan de va värt :D



vi har målat/tapetserat hela vår lägenhet (utom köket som är nästa projekt, fattas ba pengar:P). bara färg, penslar och tapeter tror jag har gått på runt 15-20.000. helt galet va dyrt de ska va!

2011-01-16 @ 11:41:24
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: Linnea

Du lär ju räkna med förra tapeter med ju!



Fusk vill med hålla på och pilla, vill ha hus..

2011-01-18 @ 14:10:01
URL: http://heartbreakern.blogg.se/
Postat av: Anna, Marias syster

Jättefin hall, har oxå sådana tapeter men passade superbra till vit panel =) Såg en annan bild på bloggen där det ser ut som du har trägolv i hallen ?! Själv skulle jag inte kunna lägga golv över, skulle kunna offra min högra hand för ett fint trägolv ;P hihi

2011-01-19 @ 22:54:08

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0