Smaksensation!

Vi firade ju som sagt nyår hos Maria o Göran. Då de bjöds på en massa gottigheter. Men de va en sak som va såhär: Wow! Faaan va gott! (näe Göran, förlåt, de va inte köttet) Smöret! Japp. Smöret man hade på baguetterna. De vart verkligen en sån där wow-upplevelse. Haha!

Jag har inte ätit riktigt smör på mackan nu på snart 1 år. Eller ja, i mars blir de ett år. De är sjukt lång tid. Men iom att Devin är mjöklallergisk så har vi bara mjöklfritt smör hemma, för att undvika misstag o förrvirring. Så jag hade glömt bort hur de smakar. O vilken smak!! Ojojoj! Haha!

Så idag ska jag skicka Tim till Ica för att köpa riktigt smör att ha på mackan. Eller ja... Lätta, för de kostar bara 10 kr den här veckan ;) O de va de som bjöds hos M & G oxå, så jag vet att de smakar gott.


Längtar till morgondagens frukost... Mmmm...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0